Güne Nasıl Başlıyorum? #Mim

Merhaba, kaç gündür sadece okumakla iktifa ettiğim güne nasıl başlıyorum mimine bende katılıyorum. Mavi ve Edebiyat blogundan Bay Müdo beni de mimlemiş. Okumak isterseniz Onun yazısı şurada.
Güne karla uyandık..
Aslında güne başlamakla alakalı tam bir rutinim yok. Bazen yaptığım şeyleri bazen yapmadığım oluyor. Genelde güneş doğmadan evvel kalkmaya çalışıyorum. Şu sıralar yaşadığım yerde güneş 07:10 civarında doğuyor. Ben de 06:45-07:00 gibi kalkmış oluyorum. Kişisel temizlik ve bir kaç esneme hareketinden sonra, biraz etrafa bakınıyorum. Pencereyi açıp bir kaç dakika temiz hava eşliğinde kuş sesleri dinlemeye özen gösteriyorum.)Gerçi son bir kaç gündür ortadan kayboldular. Bahara kadar da gelmezler herhalde.) Sonrasında bazen kitap, bazen dergi okuyorum. Bazen de bloglara göz atıyorum.
Bu arada eşim ve oğlum(26 aylık) kalkmış oluyor. Ben oğlumla oyun oynarken eşim kahvaltı hazırlıyor, beraber kahvaltı yapıyoruz. Her sabah evde kahvaltı yapmayı çok önemsiyorum. Kahvaltının mutlulukla alakası olduğuna inananlardanım.
https://sizvebiz.blog
Kahvaltıdan sonra bir kaç dakika daha oğlumla vakit geçirip, saat 08:50 gibi işe gitmek üzere evden çıkıyorum. 
Öyle zannediyorum ki, çoğu kişi bu mimi yaptı. Henüz yapmamış olan ve yapmak isteyen herkesi mimliyorum :)
***
Mevzu güne başlamak olunca çok sevdiğim bir şiiri paylaşmadan geçemeyeceğim: 


  Selam Ver - Üstün Dökmen

Yola çıkınca her sabah

  Yola çıkınca her sabah
  Bulutlara selam ver
  Taşlara,atlara,otlara,kuşlara

  İnsanlara selam ver.
  Ne görürsen selam ver,
  Sonra çıkarıp cebinden aynanı,
  Bir selamda kendine ver
  Hatırın kalmasın el gün  yanında
  Bu dünya da sen de varsın
  Üleştir dostluğunu varlığa
  Bır kısmı senide sarsın.


Yorumlar

  1. Allah bağışlasın , oğlunuz tam yemelik çağında ;))
    Şiir muhteşem ...

    YanıtlaSil
  2. Kuş sesleriyle uyanıp, getirilerine saygı duymak yaşamın nimeti olsa gerek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşamın o kadar çok nimeti var ki... Bir görebilsek.

      Sil
  3. Güzel bir şiirmiş :)
    Bebeğinizi Allah bağışlasın nazarlardan korusun, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  4. birlikte kahvaltı yapmak alışkanlığı çok güzeeeelmiiiş :)

    YanıtlaSil
  5. Eşinizle ve oglunuzla çok mutlu olun inşallah.Ailecek yapılan kahvaltıları çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  6. Kahvaltı günün en sevdiğim öğünü:))akşamları da bazen kahvaltı yaparım hatta çoğu zaman:))şiir güzelmiş. Üstün beyi televizyonda programları olurdu çok severek izlerdim.
    Sağlıcakla kal.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiiri kendime rehber edinmeye çalışıyorum :)

      Sil
  7. Ay ne güzel eş ve çocukla yenen kahvaltı gibisi varmı ? Bizim kızda erkenden uyanıyor 😀 Allah bağışlasın oğlunuzu. :)

    YanıtlaSil
  8. Üstün Dökmen'in bu şiirini severim ben de...

    Kahvaltının kesinlikle mutlulukla alakası var... Bir kaç gündür evde kahvaltı edemiyorum geç kaldığımdan dolayı, hayatımda birşeyler eksikmiş gibi bir his oluşuyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde kahvaltı edemeyince bende de oluyor eksikmiş hissi :)

      Sil
  9. Pencereyi açıp kuş sesleri eşliğinde güneşin doğuşunu benim yerime izleyin. Ben artık yapamıyorum yapabilenlerin de güzel bir nimete sahip olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  10. E-maille takip butonunuz var mı acaba Arif kardeşim? Şimdi arayacağım. Ben blogda okuma listesine bakmayı unutuyorum :)
    Bu mimi sevdik, değil mi? Bayağı kişi yapmış olduk. Çok sevindim. Aslında Gökhan Tekin oğlumdan çıkış almış ama ben rastlamamıştım, ta ki Yalçın Güler beni mimleyene kadar.
    Gelelim miminize. Kahvaltı öğünü en sevdiğimdir. Sabah erken kalkmayı ben de çok severim. Ama şimdilerde gece okumalarım var, biraz kaçırıyorum uyku saatini. Yavrunuzu Allah bağışlasın. Sağlıklı mutlu bir yaşam dilerim Arif kardeşim. Elinize sağlık. Eşinize selamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E-mail takip butonu var Ece Abla. Biraz sönük kalıyor, daha görünür hale getireceğim inşallah.
      Gece okumaları da çok güzel oluyor.
      İyi dileklerin için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  11. Öncelikle beni kırmayıp mim yazınızı yazdığınız için teşekkür ediyorum, çok güzel bir yazı olmuş :) Evladınızı Allah bağışlasın, mutlu yuvanız daim olsun, hayırlı günler :)

    YanıtlaSil
  12. yaaa Allah bağışlasıın bende yapmak istiyorum bu mimi ama ne zaman yaparım bilemiyorum D:

    YanıtlaSil
  13. Böyle mimler birbirimizi tanımamıza vesile oluyor.Evli olduğunu ve bir minik bir oğlunun olduğunu bilmiyordum.Daim olsun mutluluğunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimlerin en güzel tarafı birbirimizi tanıma fırsatı sunması.
      İyi dileklerin için teşekkürler :)

      Sil
  14. O zaman selam sana blogger arkadaşım kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
  15. Aile iletişimi ve mutluluğu için bence de beraber kahvaltı yapmak önemli. Biz de mutlaka beraber yaparız hep. Hatta küçük oğlunuzun da buna katılması çok önemli. Aile sıcaklığını öğrenmiş olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Güne birlikte kahvaltı ile başlamak çok önemli.

      Sil
  16. kahvaltısız asla başlamam ben güne :))
    Ben de beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anadolu'nun Üç Şems'i

Kozalağın Hikayesi

İlmi sima Nedir? Fizyonomi Nedir?