Hayallerim #Mim


Herkese Merhaba, yazılarım arasında kendimden bahsettiğim yazılar yok denecek kadar az. Ve bu benim ilk mimim olacak. Beni mimleyen Samet Tutal kardeşime çok teşekkür ederim.

Gelelim soruları cevaplamaya… Buyrun…

1. Hayal kurmaktan hoşlandığınız bir yer ya da zaman dilimi var mı? 


Aslında çok fazla hayal kuran biri değilim. Ancak hayal kurmadan insan yaşayamaz, az olduğunu düşünsem de benimde hayallerim var. İnsanı yaşatan hayalleridir sonuçta.

Bir başıma dağ gezilerine/yürüyüşlere çıkarım ve hayallere çoğu zaman dağ başlarında dalarım. Kendimle başbaşa kalabileceğim, doğayla içiçe ve serin bir yer olması dağ/tepe yamaçlarını benim için cazip kılıyor. Zaman olarak da genelde gün batımına doğru hayallere dalmış olarak buluyorum kendimi.

2. En Çok Nelerin Hayalini Kurarsınız?

Şu an için kurduğum hayallerde şirin bir kasabada hayatımı devam ettirmek var. Küçük bir ev, sessiz-sakin, önünde bahçesi vs… 
İnsanların birbirini tanıdığı ama kimsenin kimseye karışmadığı, herkesin sevgi ve saygı çerçevesinde davrandığı bir kasaba. Yeşillikleriyle, ağaçlarıyla, yazı ve kışıyla şirin bir kasaba. (Denize yakın bölgelerde çok bulunmadığım için denizli hayaller kurmuyorum ama bu kasabanın sahili de olsa daha güzel olurdu :)

3. Şimdiye dek çok hayalinizi gerçekleştirdiniz mi?

Hayallerimin bazıları zaman içerisinde gerçekleşiyor. Bazıları gerçekleşeceği günü bekliyor. Bazıları da hiç gerçekleşemeyecek türden. Küçük-büyük, uzak-yakın hayallerim var ve hayallerim küçükten büyüğe doğru gerçekleşir inşallah :) Ama bazı hayallerim de var ki, gerçekleşmesi pek mümkün değil diye düşünüyorum.


4. Henüz gerçekleşmemiş ama illa da gerçekleşecek dediğiniz bir hayaliniz var mı?

Prensip olarak hayatta mutlaka olmalı dediğim şeylerin sayısı oldukça az. Mutlaka olsundan ziyade, olsa daha güzel olur olmazsa can sağolsun diyenlerdenim. Bu da illa gerçekleşsin dediğim hayallerimin sayısını azaltıyor. 
Kurduğum hayaller genelde dönemlik oluyor. Gece gündüz hayalini kurduğum şeyler  zamanla yerini başka hayallere bırakıyor, unutulup gidiyor. Mesela üniversitede okurken, mezun olduğum lisenin rehber öğretmeni olarak atanmayı hayal ederken, şimdilerde  mesleğimi daha şirin bir kasabada devam ettirmek hayalim var. O yüzden mutlaka gerçekleşecek dediğim hayallerim yok sayılır. 



Bende hayal kurmaya devam eden, hayalsiz hayat olmaz diyen herkesi mimliyorum. Teşekkürler…

Yorumlar

  1. Hayallerinizin gerçekleşmesi dileğiyle.

    YanıtlaSil
  2. Arif abi çok güzel bir mim olmuş teşekkür ederim. 2. soruya verdiğin cevabı bende çok istiyorum ama yapacak bir şey yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bir gün hayallerimizin gerçekleşmesi dileğiyle

      Sil
  3. Kaleminize sağlık :) Hayal olmadan yaşanmaz diye düşünürüm ben de :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anadolu'nun Üç Şems'i

Kozalağın Hikayesi

Teknoloji Tembelleştirir mi?