19 Mart 2017 Pazar

Mim: Sizce Mutluluk Nedir?

Mutluluğun ne olduğu hakkında Her Çocuk Yeni Bir Dünya blogu bir mim başlatmış. Deeptone sayesinde bu mimden haberdar oldum ve hemen cevap vermeye çalıştım. Deeptone'nin ilgili yazısı için buraya. 

Mutluluk nedir?

Bana göre mutluluk; şükretmektir, paylaşmaktır, iyiliktir, sevmektir...
En önemlisi de sevmektir. Sevebilen insan her daim mutlu olabilecek bir şeyler bulabilir bence. Sevebilen, kuşlara, böceklere, çiçeklere, insanlara sevgi ile yaklaşabilen; Yunus Emre misali 'yaradandan ötürü, yaratılanı hoş görebilen' insanlar mutludurlar.
Mutluluk, her insanın içinde saklıdır.
Mutluluk hayatı ertlemeden, anı dolu dolu yaşayabilmektir.
Daha iyi bir dünya için çaba sarfetmek, yaşlılara-çocuklara-tüm insalara sevinç götürebilmektir.
Mutluluk, bir lokma ekmeği bölüşebilmektir.
Ve benim için mutluluk, akşamları eve gelirken oğlumun balkondan baba diye seslenmesidir...


Paylaş

Benzer Yayınlar

Mim: Sizce Mutluluk Nedir?
4/ 5
Oleh

Abone Olun!

Yazımı Beğendiniz mi? Abone Olun Yayınları Kaçırmayın.

12 yorum

yorum
avatar
19 Mart 2017 22:54

Çok mutlu oldum katıldığınız icin ne kadar güzel anlatmışsınız gercekten mutluluk sevebilmektir anı yaşamaktır 😊 mutlu günlerinizin giderek çoğaldığı bir yaşamınız olur umarım

Cevapla
avatar
20 Mart 2017 09:27

Teşekkürler... hepimizin mutlu günlerinin çoğalması temennisiyle...

Cevapla
avatar
20 Mart 2017 10:49

Her satırıyla haklı ve güzel bir yazı olmuş. Mutluluk şükretmeyi bilende gerçekten de. :)

Cevapla
avatar
20 Mart 2017 12:14

Evet, en önemli mesele şükretmeyi bilmek :)

Cevapla
avatar
20 Mart 2017 15:08

son cümle en güzeliydiiii :)

Cevapla
avatar
20 Mart 2017 15:36

Son cümle benim için de önemlii :)

Cevapla
avatar
20 Mart 2017 15:41

Çocuğunun baba diye seslenmesi cümlesi en güzeli:)) Çocuklarımın gülümsemesi benim içinde bütün anne babalar için mutluluk sebebi.

Cevapla
avatar
20 Mart 2017 15:42

Kesinlikle... Çocukların gülümsemesi her şeye bedel :)

Cevapla
avatar
20 Mart 2017 18:27

Çok duygulandım :) Ne güzel yazmışsınız :)

Cevapla
avatar
25 Mart 2017 00:36

mutluluk aşktır, çünkü beynimiz uyuşunca hissizleşir duygular. İnsanoğlu acı duygusuyla beslenir. Ve hiçbir zaman tam olarak mutlu olmaz

Cevapla
avatar
25 Mart 2017 10:35

Tabi ki insanın içinde bir şeyler her zaman eksik kalabilir...

Cevapla