Sizce Mutluluk Nedir? #Mim

Mutluluğun ne olduğu hakkında Her Çocuk Yeni Bir Dünya blogu bir mim başlatmış. Deeptone sayesinde bu mimden haberdar oldum ve hemen cevap vermeye çalıştım. Deeptone'nin ilgili yazısı için buraya. 

Mutluluk nedir?

Bana göre mutluluk; şükretmektir, paylaşmaktır, iyiliktir, sevmektir...
En önemlisi de sevmektir. Sevebilen insan her daim mutlu olabilecek bir şeyler bulabilir bence. Sevebilen, kuşlara, böceklere, çiçeklere, insanlara sevgi ile yaklaşabilen; Yunus Emre misali 'yaradandan ötürü, yaratılanı hoş görebilen' insanlar mutludurlar.
Mutluluk, her insanın içinde saklıdır.
Mutluluk hayatı ertlemeden, anı dolu dolu yaşayabilmektir.
Daha iyi bir dünya için çaba sarfetmek, yaşlılara-çocuklara-tüm insalara sevinç götürebilmektir.
Mutluluk, bir lokma ekmeği bölüşebilmektir.
Ve benim için mutluluk, akşamları eve gelirken oğlumun balkondan baba diye seslenmesidir...

Yorumlar

  1. Çok mutlu oldum katıldığınız icin ne kadar güzel anlatmışsınız gercekten mutluluk sevebilmektir anı yaşamaktır 😊 mutlu günlerinizin giderek çoğaldığı bir yaşamınız olur umarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler... hepimizin mutlu günlerinin çoğalması temennisiyle...

      Sil
  2. Her satırıyla haklı ve güzel bir yazı olmuş. Mutluluk şükretmeyi bilende gerçekten de. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, en önemli mesele şükretmeyi bilmek :)

      Sil
  3. son cümle en güzeliydiiii :)

    YanıtlaSil
  4. Çocuğunun baba diye seslenmesi cümlesi en güzeli:)) Çocuklarımın gülümsemesi benim içinde bütün anne babalar için mutluluk sebebi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle... Çocukların gülümsemesi her şeye bedel :)

      Sil
  5. Çok duygulandım :) Ne güzel yazmışsınız :)

    YanıtlaSil
  6. mutluluk aşktır, çünkü beynimiz uyuşunca hissizleşir duygular. İnsanoğlu acı duygusuyla beslenir. Ve hiçbir zaman tam olarak mutlu olmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki insanın içinde bir şeyler her zaman eksik kalabilir...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anadolu'nun Üç Şems'i

Kozalağın Hikayesi

İlmi sima Nedir? Fizyonomi Nedir?