Mim Yazısı #Mim


Yüreğimin İklim blogunun başlatmış olduğu bir mim etkinliği var. Güzel ve anlamlı bir mim. Bazı soruların cevapları, henüz soruları okurken hemen zihnimde canlanırken, bazı cevaplar için düşünmeme gerekti. Bu da bazı konularda farkındalık kazanmamı sağladı. Yüreğimin İklimi blogunun mim yazısını linke tıklayarak okuyabilirsiniz. Benim cevaplarım için. Buyrun, başlayalım. 

SÜREKLİ ERTELEDİĞİM   Spor…

YAZIN EN ÇOK ERTELEDİĞİM  Havalar sıcak olunca herşey…

KAFAMI YASTIĞA KOYDUĞUMDA  Hemen uyurum.

EN ÖZENDİĞİM Her şeye rağmen mücadele ruhunu kaybetmeyenler….

OKUDUĞUM  KİTABIN 125. SAYFA 5. CÜMLESİ  Mitat ENÇ / BİTMEYEN GECE kitabını okuyorum.  ‘Ancak, düzenimi bilmeyen birinin gayretkeşlik gösterip bunları kendinin uygun bulduğu bir yere koyması durumunda sorunlar başlıyordu’.

SON GÖRDÜĞÜM RÜYAM Rüyalarımı çoğunlukla hatırlamıyor, hatırladıklarımı da hemen unutuyorum.

İNANDIĞIM EN BÜYÜK YALAN  Hocam, ders işlemiyoruz zaten. Biraz konuşalım mı…(Lisede derste beklemek yerine benimle sohbet etmek isteyen haylaz öğrenciler)

BİR SUÇ İŞLEYECEK OLSAM  Canımı sıkan birini dövmek isterdim galiba.

HEDİYE EDECEĞİM BİR MÜZİK 



ELİMDE OLSA ( GELENEK) Düğünlerdeki adetlerden bazıları.

DALGA GEÇTİĞİM  ÖZELLİĞİM  Çok zayıf olmam….

BENCE  İNSAN  unutmakla malüldür.

DEĞİŞTİRMEK İSTEDİĞİM ÖN YARGIM  Yok. Önyargılı biri değilim heralde.

BENİ ETKİLEYEN FİLM  Dram filmlerini daha çok severim.

















HAYATIMDA DEVAMLI DUYDUĞUM NASİHAT  Paranı düzgün harca. Bir ev sahibi ol:))

KÖTÜ BİR KAREKTER OLMAK İSTESEM Erol Taş olurum:)))

KENDİMİ DEŞARJ ETMEM İÇİN  Güzel demlenmiş bir çay eşliğinde düşüncelere dalarım.

BENİ TANIMAYAN İNSANLARIN HAKKIMDAKİ ÖNYARGILARI  Bilmiyorum. Hiç düşünmedim.

KARDEŞİMİN  gençliğin vermiş olduğu sorumsuzlukt

İZLEDİĞİM FİLMDEN REPLİKLER   Son günlerde film izlemediğim için replik koyamıyorum maalesef :(


Katılmak isteyen herkesi mimliyorum. Güzel bir mim, bence katılın.


Yorumlar

  1. Aşık Veysel'i görünce duygulandım.Bir çok ortak noktamızı da gördüm okurken :) Umudunu Kaybetme'de iyi filmdir :) Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hepimizin ortak noktası çok aslında. Ne yazık ki, çoğumuz farklı olan noktalara odaklanıyoruz :)

      Sil
  2. Güzel bir mim olmuş.Aşık Veysel de ayrı güzel.Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Umudunu kaybetme...
    Ne duygusal, ne güzel bir filmdi öyle...

    YanıtlaSil
  4. Halkın müziği kesinlikle halk müziği. Hem anlamlı hem yaşanılmış, hem de ortak paydamız. Aşık Veysel, Allah rahmet eylesin, gönlü yüce bir ozan, türkünün güzelliği de bir başka. Ortak noktalarımızın farkına varmak adına güzel bir etkinlikmiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkülerimizin güzelliği her devirde devam ediyor :)
      Yorum için teşekkürler...

      Sil
  5. Hocam ders işlemiyoruz zaten.. .) lisedeyken ve öğretmenliğe atildiktan sonra dahi sevdigim cümle ☺

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir mim olmuş... Belki camiada yeni olduğum için mim mantığını tam anlamamış olsam da okumak hoşuma gidiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler... Birileri mim başlatır. Mimledikleri kişiler de oradaki sorulara cevap verir. Temelde bu şekilde mim :)

      Sil
  7. Aşık Veysel candır , filmi izlemedim ...keyifli bir mim olmuş...

    YanıtlaSil
  8. Güzel mim olmuş, Umudunu Kaybetme'yi ben de severek izlemiştim :))

    YanıtlaSil
  9. Dram filmlerini ben de severim, mutlaka çıkarılacak bir pay oluyor :) Çay eşliğinde düşüncelere dalmak mı? Kulağa çok hoş geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşüncelere dalıp sevabımla günahımla baş başa kalınca deşarj oluyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anadolu'nun Üç Şems'i

Kozalağın Hikayesi

İlmi sima Nedir? Fizyonomi Nedir?