Teşekkürler Cahil Okur


Cahil okurun düzenlediği çekilişler serisini biliyorsunuzdur. Bilmiyorsanız buraya tıklayıp bilgi edinebilirsiniz. Bu çekilişlerin 6.sında yedek talihli olarak kitap kazandım. 
Cahil Okur yazdığı kitap değerlendirmeleri arasında çekilişler  yapıyor. Kitap değerlendirme yazıları sıralı olarak ilerliyor. Şu an kitapla alakalı 87. yazı var sanırım blogunda. Çekilişler 5 rakamını takip eden kitap paylaşımlarında yapılıp 0’ı takip eden paylaşımlardan sonra sonuç açıklanıyor. Yani 85. kitap yazısından sonra yapılan çekilişin sonucu 90. yazıdan sonra  belli oluyor.
Yaptığı 6. çekiliş etkinliğinde yedek talihli olarak kitap kazandım. 10 kitap arasından Kilit romanını seçtim. Kitap dün itibariyle elime ulaştı. Biraz gecikmeli de olsa teşekkür yazısı mahiyetinde bu yazıyı kaleme aldım.

Teşekkürler Cahil Okur.

Kitapla alakalı yazı için burayı,
Güncel çekilişe katılmak için burayı yıklayın. 

Yorumlar

  1. Hayırlı olsun :)
    Ben de çekilişe katılayım o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun. Bir gün bana da çıkar inşallah bir kitao. :))

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun. Çekilişi kazandığınız için adınıza, yeni bir blog keşfettiğim için kendi adıma sevindim (:

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir çekilişmiş . Tebrik ederim sizi . Bir de teşekkürler cahil okur yazısını görünce okuyucularınıza kızdınız da böyle bir yazı yazdınız sandım 😂 sana cahil diyor yazıyı okuyorsunuz diyerek tıkladım meğer cahil okur bir blogmuş . 😂 Neyse öğrendik cahillikten kurtulduk . Keyifli günler dilerim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için teşekkürler... Başlığı koyarken sizin bakış açınızdan hiç bakmamıştım. Şimdi dikkatimi çekti.. Teşekkürler.

      Sil
  5. Hayırlı olsun kardeşim. Şans bu sefer sana gülmüş :)

    YanıtlaSil
  6. Geldim bile ne güzel blogun var:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anadolu'nun Üç Şems'i

Kozalağın Hikayesi

Teknoloji Tembelleştirir mi?