2017 Soru Etkinliği #Mim

2017 Nisan ayı sonlarında Erzincan 
Merhaba, bir mim yazısı ile buradayım. 2017 ‘ye dair soruladan oluşan mimde beni Maviveedebiyat blogu mimledi. Ben de hemen cevaplayayım dedim. Maviveedebiyat’ın yazısını buradan okuyabilirsiniz dedikten sonra, sorulara geçebiliriz. 

1)  2017 senin için beş üzerinden kaç puan alır?
Kendi açımdan değerlendirdiğimde 2017 iyi geçti benim için. Birçok açıdan olumlu bir sene diyebilirim. Olumlu tarafı fazla da olsa mükemmel değildi sonuçta. 5 üzerinden 4 puan veriyorum.
2)  Maddi açıdan mı çok şey kazandın, manevi açıdan mı?
Manevi kazançlarım daha fazladır mutlaka. Manevi kazançlarım hakkında çok düşünmedi aslında. Ama maddi kazancım çok yok. Kazandığımız ihtiyaçlarımız için geri gidiyor :(
3)  Kitap okumaya ne kadar özen gösterdin?
Kitap okumak en önemli meşguliyetlerim arasında. Haziran ve temmuz ayları hariç, kitap okumaya özen gösterdim.
4)  Hiç pişman oldun mu?
Mutlaka pişman olmuşumdur. Pişman olduğum şeyler, varsa eğer, çok önemli olmayan şeyler hakkındaymış ki, hatırlamıyorum.
5)  Hiç bağışta bulundun mu?
Evet, bulundum. Bağış yapmak bir çok açıdan önemli bir değerimiz. İmkanı olan herkesin bağış yapması gerektiğine inanıyorum.
6)  Kendine yeteri kadar vakit ayırdın mı?
Zamana göre değişen bir durum bu. Kendime orta seviyede vakit ayırdım diyebilirim. 
7)  İş/okul kısacası çalışma hayatında ne kadar başarılıydın? (10 üzerinden)
İş hayatımdaki başarıma 10 üzerinden 8 puan veriyorum. Genel itibariyle başarılı bir seneydi diyebilirim. Tabii, eksiklerimiz vardı, 2 puan ordan kırdım:) 
8)  Hayatına giren mi çok oldu, çıkan mı?
Hayatıma giren daha fazla oldu. 
9)  Gereksiz harcamaların mı ön plandaydı, iyi yatırımların mı?
Yatırım yapmak gibi bir düşüncem yok. Harcamalara bakınca da gereksiz olabilecek harcamam da yok dencek kadar az. 
10)  Blogunun durumu 2017'de nasıldı?
2016’daki acemiliğin ardından 2017’de blogum iyiydi. Yeterli değildi ama. Özellikle yılın ikinci yarısından itibaren daha iyiydi blogum. Maalesef, yeterince vakit ayıramıyorum bloguma. 

Çoğu kişi mimi yapmıştır herhalde. Bugünlerde biraz uzağım blog gündeminden. Yapmak isteyen herkesi mimliyorum. 
© 2018 I Arif Öztürk

Yorumlar

  1. Gelir geldiği gibi de gidiyor zaten :) elinize saglik

    YanıtlaSil
  2. Keyifli bir yazıydı , elinize sağlık . Mutlu günler diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Bizi kırmayıp mimi yazdığınız için teşekkür ederiz 😊 Keyifli bir yazıydı. 2018 sizin için daha güzel geçer umarım 😊

    YanıtlaSil
  4. Puanlamaya bakılırsa fena bir yıl değilmiş.Umarım 2018 daha da iyi geçer :)

    YanıtlaSil
  5. blogun iyi gidiyo yaa zamanın az olsa da bi de iyi bir blog arkadaşısın sen yaaa :) bağış baksana, sölesene nasıl yaptın nereye, öğrenmek için soruyom, ben de yapabilirim diyee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Deep :) Bağış genelde öğrencilere yapıyorum. İmkanı kısıtlı olan öğrenciler oluyor çalıştığım okullarda. Bir kaç defa da Diversity Derneğine yaptım.

      Sil
  6. 2018 daha da iyi olacağınıza inanıyorum Arif Bey, bloğunuzun teması bir harika, ben bayıla bayıla yazardım bu tema altında çok beğendim :D
    Başarılarınızın devamını diliyorum...

    YanıtlaSil
  7. aynen ben de aynı düşüncedeyim,imkanı olan herkesin bağış yapması gerekir..güzel bi mimdi,dilerim 2018 yılınız daha iyi geçer,elinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anadolu'nun Üç Şems'i

Kozalağın Hikayesi

İlmi sima Nedir? Fizyonomi Nedir?