Haziran Ayında Neler Okudum? 2018


Yazın gelmesiyle hareketlilik başladı. Düğünler, nişanlar derken son günlerde biraz yoğunluk yaşadım. Bu anlamda Haziran Ayı yoğun geçti. Blogda çok fazla bulunamadığım gibi, kitap okumak için de vaktim kısıtlıydı. Haziran’da ancak üç kitap okuyabildim:

Mikro İfadeler: Li to Me - Dizi başlıklı yazımda mikro ifadeler konusunda okuma yapmak istediğimi söylemiştim. Yaptığım kısa araştırmalar neticesinde Oğuz Benlioğlu’nun bu kitabının bu alana ilişkin ideal kitaplardan biri olduğunu gördüm. Duygular yüzde nasıl etki eder? Yalanı nasıl anlayabiliriz? Bu tür sorulara bilimsel cevaplar bulabileceğiniz bir kitap. Meraklısına tavsiye olunur. 5/5

Mucize ve Ben: Mucize I KitapYorum(19) başlıklı yazımda değerlendirdiğim kitabın devamı niteliğinde bir kitap. Mucize’de olaylara Aggue’nin gözünden bakarken bu kitapta olaylara Aggue’nin çevresinde bulunanların gözünden bakma fırsatı bulacaksınız. Çocuğun karakter gelişiminde yetiştirme etkisini görebileceğiniz güzel bir kitap. Mucize ile bir arada okunduğunda daha anlaşılır olacaktır. 4/5

Dikkat Vücudunuz Konuşuyor: Beden Dili/Sözsüz İletişim konusuna giriş niteliğinde bir kitap. Özellikle iş dünyasında beden dilinin hangi anlamlara geldiği kültürümüzden verilen misallerle anlatılmış. Misaller oldukça açıklayıcı. İletişim kurarken farkında olmadan yaptığımız hareketler ile siyasetçilerin insanları etkilemek için kullandıkları sözsüz iletişimi merak edenler için basit bir kitap. Siyasetçilerin ustalıkla kullandıkları beden dili sayesinde ağızlarından çıkan yalanı nasıl gizledikleri hususu kitapta en beğendiğim kısımlardan. 4/5


2018 © Arif Öztürk

Yorumlar

  1. Üçüncü kitapta geçen konular ilgimi çeken konular gerçekten. Siyasetçilerin doğru şekilde kullandığı sözlerin ve hareketlerin milyonları etkileyebileceğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kitap benim de geç farkettiğim bir kitap oldu. Faydalı bilgiler var içinde :)

      Sil
  2. sonuncu kitap ilgimi çok çekti. Bu aralar bende yüz okuma kitabını okuyorum. Okuduğum kitaba biraz yakın geldi.:)

    YanıtlaSil
  3. Vücut dilini bilmek gerekiyor. Her yerde lazım.

    YanıtlaSil
  4. Bahsettiğin kitaplardan yalnızca Mucize kitabını biliyorum. Bu kitabı da blogları takip etmeye başladıktan sonra fark ettim. Mutlaka okuyacaklarım izleyeceklerim arasında şu an. Bu kadar telaşa içinde bence gayet iyi bir okuma performansı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mucize benim de bloggerlerden öğrendiğim bir kitaptı :)
      Yorum için teşekkürler..

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anadolu'nun Üç Şems'i

Kozalağın Hikayesi

İlmi sima Nedir? Fizyonomi Nedir?