İnternet Sıkıntıları


Yaklaşık 20 gün önce internet sıkıntısı yaşadığım için kimseye dönüş yapamadığımı söylemiştim. 20 günlük arızadan sonra iki gün gelen internetim 20 gündürü gene kesilmişti.
Uzun tartışmalardan, şikayetlerden vesaireden sonra Türk Telekom(ttnet) şirketi dün itibariyle internet sağlayamacaklarını, aboneliğimin iptal edileceğini söyledi. Şaşırdım, problem neydi de, çözüm bulamıyorlar. Bu sebeple şirkete kızgınım. Türk Telekom'daki cep telefonu hattımı da başka bir operatöre taşıyacağım.
Artık internetim olmadığı için blogdaki durgunluğum bir süre daha devam edecek gibi gözüküyor.
İnternet için alternatif yöntemler aramaya başladık. Tek alternatifimiz wın gibi gözüküyor. Fakat birçok kişi wından memnun değil gibi. Bakalım ne tür bir çözüm bulabileceğiz.
Siz wın kullanıyor musunuz? 
Kullanıyorsanız memnun musunuz?
İnternete erişebileceğim farklı kanallar var mıdır?

Yorumlar

  1. Vınn a hic bulasmayin derim ben vodofone nin kini kullanmistim yillar yillar once ve cok yavasti hem kotali bide cok sikintili

    YanıtlaSil
  2. Siz galiba ev için İnternet mi? yoksa portable internet arıyorsunuz? Eğer sorun evinizdeki İnternet ise turkcell baya hızlı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ev için arıyorum. Öneri için teşekkürler..

      Sil
  3. Merhabalar.
    Yazınızı okudum. İnternet bağlantısı ile ilgili sıkıntılı günler yaşadığınız yazınızdan anlaşılmaktadır. İnternet sağlayıcınız Türk Telekom, ya da Türk Telekom'un alt yapısını kullanan kuruluşlardan alacaksanız, ikamet ettiğiniz yer ile Türk Telekom'un evinize en yakın santralin uzaklığı çok önemlidir. İlgili internet sağlayıcısı şu kadar hızda internet sağlıyoruz dediklerine bakmayın. Söz konusu hızı, ikamet ettiğiniz yer ile evinize en yakın santralin uzaklığı tayin eder. Gelelim, Türk telekom'un dışında bizzat kendi alt yapı ve sahalarını kullanan firmalara örnek SüperOnline vs. gibi, onların da size sağlayacağı hız, yine eviniz ile o firmanın evinize en yakın santralin uzaklığı etkili olacaktır. Ancak bazı firmalar alt yapılarının tamamını fiber optik kablo döşemeleri bir avantajdır. Türk Telekom'da fiber optik kablo döşemeye başladı ama, örneğin henüz bizim caddeye döşenmedi. Biz hala eski bakır kablolarla hizmet alıyoruz.

    Benim şu anda kullandığım internet bağlantısına gelince. Ben Ankara'da ikamet ediyorum ve GÖKNET adında Türk Telekom'un alt yapısını kullanan firmadan internet hizmetini alıyorum. Şu anda ülkemizdeki en ucuz ve orta kalite hizmet sunan bir kuruluş. Ben aylık 49.00 TL. öderim. İlk başlarda 38.00 TL. ile başlamıştık. İlk yıllarda biraz sorun yaşadıysam da gittikçe beni memnun eden bir hizmet sağladılar. Şu an çok memnunum. Hıza gelince, dediğimi gibi ikamet ettiğim yer ve söz konusu santralın evime olan uzaklığı ile alakalıdır. Şu anda firma bana 16 mps hız taahhüt etmişti. İnternetteki hız ölçerlerle kontrol ediyorum. 8 mps'yi zor buluyor. Daha doğrusu 7'lerde kalıyor. Ama ben internetle fazla uğraşmadığım için bana yetiyor. WIN denen alternatife ben de bulaşmayın derim. Yine kablolu ADSL hizmet veren bir yerden bağlantınızı yapın.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıymetli yorumunuz için teşekkürler:) Wın'dan kaçınmak lazım anlaşılan. Göknet'i duymamıştım. Küçük firmalar daha fazla müşteri odaklı sanırım..

      Sil
    2. Merhabalar.
      Benim yeğenim de Göknet'i kullanıyordu. Tekrar Türk Telekom'un bizzat kendisine üye olmuş ve ücreti de aylık 65,00 TL. Türk Telekom, bu işin Türkiyede'ki ilk göz ağrısı. Alt yapısıyla, tecrübesiyle, deneyimleriyle bence tercih edilmesi gereken bir internet sağlayıcı ama, ben yine derim ki, ikamet adresinizle, santrali size en yakın hangi firma bulunuyorsa onu tercih edin derim. Ama sadece bize bağlı kalmayın, araştırma yelpazenizi genişletin.
      Selam ve saygılarımla.

      Sil
  4. Ben "sözünde durmayan tarife" kullanıyorum.
    50 t ile başladım dediler 50 yi aşmayacak şuan 98 tl her ay...
    Arıza oluyor muhatap kimseyi bulamıyoruz.
    Alacak paraları olsun hergün gelirler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sözünde durmayan tarife:)

      Sil
    2. Maalesef şirketlerin çoğunluğu müşteriyi sömürme odaklı çalışıyor...

      Sil
  5. Hayrolsun İnşaallah..

    Aslında çoğunlukla Telekom altyapısı kullanıyor olsa da araştırmakta fayda var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. altyapı ile alakalı sanırım sorun. Diğer fimalar da olsa çözüm olmaz gibi.

      Sil
  6. Arif bey umarım en kısa sürede düzelir bekliyoruz sizi :)

    YanıtlaSil
  7. nasıl yani ya bu zamanda internet sağlayamıyoruz ne demek ayol böyle şey mi olurmuş saçmalık bu başka birşey değil vallahi..ay sinirlendim bak şimdi yeminlen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de bizi düşünün kırk gündür uğraşıyoruz...

      Sil
  8. Bence wın sıkıntılı bir tercih olabilir. Zaten internet su gibi gidiyor ! çok hızlı bitiyor en güzeli sınırsız belli bir kotadan sonra yavaşlasa da işinizi görüyor. Fakat sizin sorununuz internetin çekmemesi olabilir, yakın bir santral yoksa tamamen şanssızlık. Umarım çözüme ulaşır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavaşlık falan değil. Tamamen yok internet... Garip bir durum

      Sil
  9. Alt yapılar yetersiz kalıyor galiba. Turkneti tavsiye edenler var bir bakın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göknet, Türknet, Turkcell hepsini araştıracağım..

      Sil
  10. Kendi yaşadığınız yerde ttnet altyapısını kullanan ama ondan ayrı şirketler var. Türk net varsa tavsiye ederim, bir an önce kaldığınız yerden devam edersiniz inşaallah... Selam ve Dua ile ...

    YanıtlaSil
  11. Türknet iyi diyorlar. Anladığım kadarıyla bulunduğunuz yerde fiber altyapı da yok.

    Vınn ben eskiden kullandım ve memnundum. Kotalı falan demişler de artık internette de devrim oldu araştırın belki işinize yarar bir şeyler vardır ancak bir ev internetinin yerini tutmaz...

    YanıtlaSil
  12. Sizin orada artık santral mi yokmuş, kaldırmışlar mı? Neden hizmet veremiyorlarmış? Öncelikle bunu bir öğrenin hocam. Sonra diğer firmaları arayın. Zaten yerinizi soracaklar. Veririz derlerse. Ttnet veremiyor siz nasıl veriyorsunuz diye sorgulayın. Bazen o firmalarda veremeyecek olsalar bile abonelik başlatabiliyorlar.

    YanıtlaSil
  13. hımm oluyo öyle şeyler evet. ttnetten türksata geçtim çok memnunum. telde de türkcell süper süper valla :)

    YanıtlaSil
  14. Biz superonline ile başladık şimdi turkcell oldu, memnunuz. Fiber olması önemli tabii ki. Telekomdan şimdiye kadar memnun olduğum bir hizmet alamadım :)
    Wınn ilk çıktığı zamanlarda avantajlıydı, kısa süreli paketleri de vardı, sonrasında değiştirmişler sanırım eskisi gibi değilmiş artık ve pahalı bildiğime göre... Abonelik daha uyguna gelecektir! Ya da mobil internet paketleri bile daha uygun olur belki :)
    İnternetsiz olmak çok zor! Umarım tez zamanda çözersiniz...

    YanıtlaSil
  15. Cok gecmis olsun. Internet olmamasi gercekten sinir bozucu.

    YanıtlaSil
  16. Türk telekom ile uğraşmak baya sinir bir durum ama genelde hepsi ttnet altyapısını kullanıyor
    https://devyemekevi.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anadolu'nun Üç Şems'i

İlmi sima Nedir? Fizyonomi Nedir?

Kozalağın Hikayesi