Yaz Okuma Listesi

Yaz geliyor. Hava şartları mevsim normallerinden farklı seyretse de havalar ısınmaya başladı. Okulların tatil olmasına az bir zaman kaldı. Hal böyle olunca gezerken, dinlenirken kitaplara daha fazla yer açma kararı aldım. Yaz için okuma listemi belirledim, okuyacağım kitapları büyük oranda hazırladım. Okuma listemi aşağıda sizlerle de paylaşıyorum. Aslında listede birkaç kitap daha var, fakat tamamlayacağımdan emin olamadığım için onları yedekte bekletiyorum. 


Listeyi 1000Kitap uygulaması üzerinde hazırladığım için oradaki görüntüyü doğrudan buraya koydum.

Yaz okumaları hakkında siz ne düşünüyorsunuz?

Listedeki kitaplardan okuduklarınız var mı?

Bunların dışında, listedeki kitaplara  benzer konularda tavsiye edeceğiniz kitaplar olursa yorum olarak yazabilirsiniz. Sonrai süreçteki okumalarım için yorumlarınızı dikkate alacağım. 




Yorumlar

  1. İçlerinde okuduklarım ve en azından aşina olduklarım var. Güzel bir derleme, tebrikler...

    YanıtlaSil
  2. tolstoy, ayverdi, thoreau, severek okuduğum yazarlar :)

    YanıtlaSil
  3. Arif,

    Bir kısmı okumayı isteyeceğim türden değil ama klasiklere sevgiyle baktım yalan yok :) Yaz okumaları keyiflidir. Emeğine sağlık..sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Aralarında okuduğum yok hiç garip :) Ama merak ettiklerim var güzel bir liste olmuş

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anadolu'nun Üç Şems'i

İlmi sima Nedir? Fizyonomi Nedir?

Kozalağın Hikayesi